XV Mostra Oberta de Poesia a Alcanar

La Mostra Oberta de Poesia a Alcanar és una trobada poètica que acull diverses tendències poètiques al voltant del Dia Mundial de la Poesia

dijous, 6 de març del 2014

Josep Bordes



Dos princeses

Dos princeses tinc a casa
una és blanca i molt més gran
l’altra n’és ben rosadeta
i amb prou feines fa tres pams

Me les vull tant a les dues
que em tenen del tot prendat
una és passió de ma vida
l’altra el cor que em fa volar

Abrileta i Mari Àngels
ja sé què vos podria dar
vos daré la meua vida
un amant i un bon papà

A la nit no dic mentida
quan estic dormint al llit
casi ploro d’alegria
domés que mogueu un dit

Dos princeses tinc a casa
són un bon punt i seguit
pa endreçar les meues presses

i oblidar los meus neguits

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici